“Aantrekkelijke” URL’s genereren Veel moderne contentmanagementsystemen, zoals WordPress of Wix, maken standaard URL’s op basis van pagina- en blogtitels. Deze kunnen lang zijn en kunnen zelfs onzin karakters bevatten. Bij het maken van een nieuwe pagina, maakt u een korte beschrijvende URL aan met maximaal twee tot drie woorden. Druk niet op publiceer voordat u de pagina hebt gewijzigd. Wees visueel aantrekkelijk Dat is het tegenovergestelde van kleine bedrijven SEO. En hier is een beetje trivia: Wist u dat 65% van de mensen daadwerkelijk visuele leerlingen zijn? Het komt doordat beelden sneller door het menselijk brein worden opgenomen. Dus, het opnemen van infographics in uw inhoud is aanbevolen voor SEO. Het kan zelfs het verkeer op uw website verhogen tot bijna 193%. Zorg ervoor dat u zich niet alleen richt op het visuele element, maar ook op het info-gedeelte. Duidelijkheid over uw doelpubliek Creëer klantpersoonlijkheden, zodat het altijd duidelijk is voor wie u uw website maakt. Kies de juiste trefwoorden Zodra u duidelijk bent wie uw doelgroep is, kunt u beginnen met het doen van trefwoordenonderzoek. Het is erg belangrijk om hier een veelvoorkomend misverstand te vermelden. Zoekmachines zoals Google zijn gestopt met het gebruik van “exacte match”-trefwoorden om meer dan 3 jaar geleden de zoekresultaten op te vragen. “Exacte overeenkomst” is hoe we met mensen terecht zijn gekomen met niet-grammaticale zinnen als “Car Wash Dallas”. Mensen voerden het zo in bij zoekopdrachten, dus de makers van de inhoud deden het ook zo. Ongeacht wat een trefwoord is, schrijf het altijd op een grammaticale manier. Geavanceerde zoekmachinealgoritmen zorgen voor de rest. Lange staart trefwoorden Bovendien helpt een meer beschrijvend trefwoord zoekmachines beter te begrijpen waar uw pagina over gaat. U kunt gebruik maken van tools zoals Google Keyword Planner, om zoekwoorden te onderzoeken. U kunt ook betaalde tools zoals Ahrefs, Moz, etc. gebruiken. Hier is een foto van Google’s Keyword Planner wanneer we zoeken naar trefwoorden met betrekking tot “root canal”. SEO voor kleine bedrijven Let op, het vertelt je hoeveel verkeer dat een woord krijgt en de concurrentiekracht. Als u een bedrijf inhuurt om uw kleine bedrijf SEO te doen zullen ze experts zijn in het gebruik van deze geavanceerde tools. Sommige betaalde tools zijn vaak onbetaalbaar voor een klein bedrijf anders. Kijk voor een combinatie van lage, gemiddelde en hoge-concurrentie woorden. Het krijgen van tractie op de lage concurrentie woorden helpt u bij het aanpakken van de concurrerende die. Elke pagina op uw site moet zijn eigen trefwoord hebben om te voorkomen dat uw eigen pagina’s met elkaar concurreren om topplekken. LSI Trefwoorden Neem dit artikel bijvoorbeeld. We hebben het over kleine bedrijven SEO. Google kan vertellen dat dit artikel gaat in de diepte, omdat we trefwoorden gebruiken die laten zien dat we dit onderwerp grondig behandelen, zoals: Content creatie Om zelf met uw eigen LSI trefwoorden te komen, bedenk dan wat de belangrijkste onderwerpen zijn die u onder een groter onderwerp moet behandelen. Maar laat u niet meeslepen. Je kunt onmogelijk alles behandelen. Creëer effectieve inhoud Video’s Bouw inhoud rond de reis van de koper rond de reis van de koper De reis van de koper omvat ook: Bewustwording Bouw inhoud die direct tot mensen spreekt in een van deze stadia. Op die manier ben je beter in staat om de doelstellingen van die content te bereiken. Publiceer alleen content van uitzonderlijke kwaliteit. Slechte content is slecht voor uw merk en uw SEO. Selecteer onderwerpen waar mensen naar op zoek zijn |
https://ralfvanveen.com/seo-den-bosch/ |